Drodzy Klienci,

Wasze potrzeby biznesowe i indywidualne są dla nas bardzo ważne. Pracujemy zdalnie  i nadal jesteśmy w stanie je na bieżąco realizować. Zachęcamy do bezpiecznych zakupów Online. 

 Zapewniamy szeroki asortyment ponad 750 000 produktów. Ich stany magazynowe są ciągle aktualizowane, a aktualny status oraz ilość dostępnych sztuk można znaleźć na stronie produktu. 

 Zamówienia można składać w dowolnym momencie  - sklep działa i procesuje zamówienia w trybie 24 h/7. 

 Nasz magazyn logistyczny działa z zastosowaniem procedur higieny i bezpieczeństwa.

 Komunikacja mailowa i telefoniczna z naszym Działem Obsługi Klienta działa bez zakłóceń. Można się z nami skontaktować za pomocą poczty elektronicznej oraz od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 - 17:00 również telefonicznie pod numerem 12 622 98 00.

Prosimy jednak brać pod uwagę, że ze względu na ograniczenia w transporcie, mogą wystąpić pewne opóźnienia, których nie możemy przewidzieć. Na stronie naszego przewoźnika UPS można śledzić status przesyłki -  zaraz po wysyłce towaru otrzymacie Państwo e-mail z linkiem do śledzenia paczki.

Zwracamy się z prośbą o rozważenie płatności online – przelewów i płatności PayU. Coraz częściej słyszymy prośby od kurierów, aby w miarę możliwości unikać płatności za pobraniem, dla zwiększenia wspólnego bezpieczeństwa.

Zespół Conrad Electronic

Aktualizacja

03.04.2020

Niektóre przesyłki mogą nadal być wysyłane z opóźnieniem jednodniowym

02.04.2020

Wciąż część paczek wysyłana jest z jednodniowym opóźnieniem

01.04.2020

Niektóre zamówienia magazyn wciąż pakuje i wysyła z jednodniowym opóżnieniem.

31.03.2020

Udało nam się usprawnić pracę magazynu i już większość paczek pakowana i wysyłana jest bez żadnych opóźnień. Jest jednak nieznaczna część zamówień, których dostawa może mieć dzień opóźnienia.

30.03.2020

W dalszym ciągu, z powodu zwiększonej liczby zamówień, część paczek wysyłana jest z jednodniowym opóźnieniem.

26.03.2020

W związku z bardzo dużą ilością zamówień, na dzień dzisiejszy część paczek ma opóźnienia w pakowaniu i wysyłaniu zamówień. Opóźnienie wynosi jeden dzień roboczy

25.03.2020

Uwaga! część zamówień realizowana jest z opóźnieniem, które na ten moment może wynosić dwa dni robocze

23.03.2020

 Czas dostawy unormował się i przesyłki docierają do naszch Klientów bez zakłóceń, zgodnie z naszym standardem >> Czas dostawy

19.03.2020

 W trosce o Państwa bezpieczeństwo, wydłużamy prawo zwrotu produktów do 60 dni.

 Sytuacja na granicy uległa poprawie, co oznacza mniejsze opóźnienia niż w ciągu ostatnich dwóch dni.

18.03.2020

 Paczki są przygotowywane na bieżąco i wysyłka odbywa się bez zakłóceń. Dostawa jednak może ulec opóźnieniu, ze względu na aktualną sytuację na granicy z Niemcami (opóźnienia wjazdu do Polski).