Optymalizacja procesów zakupowych

Optymalizacja procesów zakupowych

12 kwi 2019

 Conrad jako profesjonalny partner biznesowy umożliwia zarówno planowanie i realizację dostaw z wyprzedzeniem, jak i realizację konkretnych, bieżących potrzeb. Nasze rozwiązania pomogą Ci kontrolować i zautomatyzować wszystkie procesy zakupowe.

Zostań partnerem firmy Conrad

Oferujemy pakiet korzyści i usług, który umożliwią Ci podejmowanie dobrych decyzji zakupowych:

•    Unikalne produkty i innowacyjne rozwiązania
•    Posiadamy asortyment ponad 650 000 produktów
•    Najlepsi światowi producenci - ponad 2000 znanych marek
•    10 marek własnych
•    Dodajemy ponad 30 000 nowych produktów miesięcznie
•    Zapewniamy ciągłość dostaw dzięki nowoczesnemu centrum logistycznemu Conrad, które wysyła do100 000 paczek dziennie
•    Zawsze aktualne ceny, rabaty i stany magazynowe.

Sprawdź idealne rozwiązania zakupowe, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojej firmy.

 

 

EDI (Electronic Data Interchange) >

Jest to rozwiązanie dla firm z własnym systemem zakupowym oferujące usprawnienie komunikacji pomiędzy parterami biznesowymi w zakresie przesyłania zamówień i przesyłania faktur. Łącząc Twój system zakupowy z naszym zapewniamy Ci:
•    podgląd do produktów z ceną i indywidaulnie naliczonym rabatem,
•    możliwość automatycznego wysyłania zamówienia przez specjalistę ds. zakupów,
•    przyspieszenie i zwiększenie dokładności przepływu informacji,
•    redukcję kosztów obsługi administracyjnej wymiany informacji,
•    oszczędność czasu.

eKatalogi >

Katalog elektroniczny to spersonalizowana oferta przygotowana dla Twojej firmy w formie pliku XML, bądź CSC/XLSX. Przedmiotowe rozwiązanie wymaga, aby Twoja firma mogła je zaimplementować w swoich wewnętrznych systemach, z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania, bądź przy udziale zewnętrznego operatora, np. Ariba, Oracle, Simple System.

eKatalog zapewni Ci uproszczenie procesu zakupowego przez :

- wyeliminowanie potrzeby generowania zapytań ofertowych (kupujesz zawsze we wcześniej ustalonych cenach)
- łatwe wyszukiwanie produktów  
- dostęp do specyfikacji technicznej produktów
- samodzielny proces składania zamówień (możesz to robić nawet w formule 24/7)

Konto handlowe >

Użyteczna, łatwa w obsłudze i niewymagająca dodatkowych narzędzi – opcja składania zamówień zapewniające indywidualne warunki handlowe. Załóż konto w sklepie Conrad.pl i korzystaj z jego zalet:

  • stałe rabaty,

  • możliwość tworzenia list zakupowych,
  • podgląd historii zamówień,
  • możliwość ustalenie przelewu z odroczonym terminem płatności.
 

Zapytanie ofertowe RFQ >

Wycena BOM >

Dzięki szybkiej wycenie zamówienia BOM i zapytaniu ofertowemu RFQ możliwe jest otrzymanie natychmiastowej informacji dotyczącej:

  • ceny,
  • dostępności,
  • wyceny końcowej,
  • bezpośredniej realizacji zamówienia.

 

Zlecenia terminowe >

To gwarancja oszczędności czasu i spokoju. Zamawiaj produkty w dużych ilościach i niższych cenach, zapewniając sobie:

  • atrakcyjne i stabilne warunki handlowe,
  • minimalizację ryzyka szybko zmieniających się cen,
  • dostarczanie w dogodnym terminie poszczególnych produktów oraz faktur.

Możesz wybierać spośród różnych rodzajów zamówień:

Dostawa 24h >

Jeśli chciałbyś aby Twoja przesyłka została dostarczona w 24h skontaktuj się z Twoim opiekunem handlowym lub z biurem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected] lub telefonicznie 12 622 98 00.

Serwis kalibracji >

Nasz serwis to szybka i prosta droga, aby korzystać ze sprawnych i skalibrowanych urządzeń pomiarowych. Kalibracja ISO lub DAkkS jest wykonywana w naszym laboratorium oraz w laboratoriach naszego partnera Testo. Obejmuje zarówno nowe urządzenia, jak i wcześniej zakupione i wykorzystywane w codziennej pracy produkty.

  • Kalibracja dla ponad 30 grup urządzeń
  • Kalibracja dla ponad 100 różnych zmiennych pomiarowych 
  • Kalibracja dla ISO w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych
  • Kalibracja dla DAkkS w czasie 12 dni roboczych

Konfigurator kabli >

Nie szukaj w nieskończoność odpowiedniego kabla. Skonfiguruj własne kable za pomocą prostego narzędzia online. Oferujemy możliwość łączenia różnych rodzajów wtyczek, długości, typów kabli a nawet etykiet.

  • Usługa Koax24 – konfiguracja kabli koncentrycznych
  • Usługa Litze24 – projektowanie niestandardowych kabli

Serwis PCB >

Stworzyłeś projekt płytki PCB i chciałbyś żeby został wykonany? Skorzystaj z naszego serwisu PCB. Dbamy o dokładne odwzorowanie parametrów technicznych dostarczonych nam projektów. Wybierając nasz serwis PCB zyskujesz:

  • Łatwą konfigurację za pomocą narzędzi online
  • Brak kosztów początkowych w przypadku prototypów 
  • Bark minimalnej ilości zamówienia
  • Gwarantowaną jakość dzięki współpracy z Eurocircuits
  • Pomoc techniczną. 

Projektowanie PCB >

Aby zaprojektować płytki PCB i schematy obwodów potrzebujesz wielu narzędzi. Dlatego Autodesk stworzył kompleksowe oprogramowanie Eagle: najważniejsze narzędzia dla każdego inżyniera! Zaprojektujesz łatwo i szybko PCB i schematy obwodów. Wybierz pakiet najbardziej odpowiadający Twoim potrzebom! Jako użytkownik oprogramowania możesz cieszyć się wieloma jego zaletami:

  • Do 999 arkuszy schematów, 16 warstw sygnałów i nieograniczony obszar obwodów
  • Bezpłatne wsparcie techniczne
  • Bezpłatny dostęp do biblioteki
  • Darmowe skrypty do modyfikacji oprogramowania Eagle.

Serwis druku 3D >

Wydrukujemy Twoje elementy na przemysłowych drukarkach 3D i wyślemy je do Ciebie. Usługę druku 3D Conrad realizujemy we współpracy z naszym partnerem Trinckle 3D, zapewniając pełną gamę dodatków do produkcji w jakości przemysłowej, niezależnie do tego, czy realizowany jest druk pojedynczych sztuk, czy serie produktów.

  • Bezpośrednie wysyłanie plików
  • Wycena w czasie rzeczywistym
  • Zróżnicowane metody druku 3D

 

Dostawa >

Dostawy realizujemy za pośrednictwem kuriera, którym jest firma UPS Standard. Na życzenie klienta oferujemy także ekspresową formę dostawy 24h.  

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy drogą mailową, w chwili nadania paczki wysyłana jest wiadomość z numerem listu przewozowego oraz linkiem do śledzenia przesyłki.  Zamówienia złożone do godziny 16:00 będą obsługiwane tego samego dnia roboczego.

Zamówienie powyżej 199 zł dostarczymy do Ciebie za darmo!

Płatności >>

Zapewniamy naszym klientom nieskomplikowane i komfortowe metody płatności:

Po  indywidualnych ustaleniach z klientem przyznawany jest przelew z odroczonym terminem płatności. Termin płatności zależy głównie od wielkości i regularności zakupów w naszej firmie. Jeśli chcesz skorzystać z odroczonego terminu płatności wypełnij formularz i poczekaj na weryfikację. 

 

Pomoc i kontakt >

Oferujemy profesjonalne wsparcie techniczne, dzięki wykwalifikowanym inżynierom sprzedaży pracującym w biurze obsługi oraz przedstawicielom handlowym.

  • Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
  • Pomożemy w doborze odpowiednich rozwiązań
  • Przedstawimy ofertę alternatywnych produktów będących zamiennikami oryginalnych części

Wykorzystaj maksymalnie swój budżet dzięki naszym markom, które spełniają najwyższe wymagania i cechują się korzystnym stosunkiem jakości do ceny.

 

Zapraszamy do współpracy, z chęcią będziemy wspierać Twój biznes.