Hippo Self-Service – prostota i wymierne korzyści zamówień online

Hippo Self-Service – prostota i wymierne korzyści zamówień online

15 dni temu

Hippo Self Service

Użyteczna, łatwe w obsłudze i niewymagające dodatkowych narzędzi – opcja składania zamówień pozwalająca na zapewnienie wygody przy minimalnym nakładzie czasu i wysiłku.

Zapewnij sobie wygodę podczas obsługi zamówień do swojej firmy! Realizuj zaopatrzenie dzięki opcji Hippo Self Service!

Jak to działa?

Skontaktuj się z nami telefonicznie (12 622 98 00) lub mailowo ([email protected]), a ustalimy wysokość rabatu na wszystkie Twoje przyszłe zamówienia.

Dzięki usłudze Hippo Self Service będziesz miał możliwość realizacji zróżnicowanych zamówień ze stałym rabatem na wszystkie produkty. Będziesz miał również opcję zapłaty za zamówienia przelewem z odroczonym terminem płatności.

Sprawdź, co zyskujesz!

Korzyści:

  • Łatwe i bezpieczne zamówienia przez Internet
  • Stałe rabaty na wszystkie produkty
  • Możliwość realizacji przelewu z odroczoną datą
  • Zamówienie składane w czasie rzeczywistym
  • Oszczędność czasu
  • Łatwość obsługi
  • Możliwość tworzenia list zakupowych
  • Szybki dostęp do historii zamówień
  • Usprawnienie procesu zamówień: możliwość ponowienia zamówienia
  • Szybki i łatwy dostęp do produktów
  • Brak dodatkowych narzędzi – wystarczy dostęp do konta klienta na www.conrad.pl

Wybierz odpowiednie rozwiązanie zakupowe do swojej firmy!

Porównanie rodzajów zamówień