Aby zareklamować towar należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
Krok 1. Formularz reklamacji
W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz znajdujący się w przesyłce.
Formularz można pobrać także pod poniższym linkiem:
Krok 2. Zamówienie kuriera przez firmę Conrad Electronic
Odbierzemy od Państwa reklamowany produkt, w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Biuro Obsługi Klienta zamówi kuriera po odbiór przesyłki.
Krok 3. Samodzielne zamówienie kuriera
Reklamowany produkt można również samodzielnie wysłać na podany niżej adres:
DPD Polska
Conrad Electronic Sp. z o.o.
UL. BIERUTOWSKA 81
51-317 WROCŁAW
Prosimy o odesłanie produktu wraz z dowodem zakupu (np. faktura, numer zamówienia) i akcesoriami które należały do zestawu i wyposażenia produktu (o ile są jeszcze w Państwa posiadaniu).
O zmianie statusu reklamacji zostaną Państwo poinformowani mailowo.
Wszystkie produkty oferowane Klientom w Conrad.pl objęte są 2-letnią gwarancją a na produkty marki "Voltcraft" gwarancją 3-letnią. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w informacjach przy każdym produkcie. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (Produktu).
W trosce o zadowolenie naszych Klientów, w ramach naprawy gwarancyjnej wymieniamy produkty na nowe lub zwracamy uiszczoną cenę.
Procedura reklamacji towaru przebiega bardzo szybko. Wystarczy postępować zgodnie z poniższą instrukcją, gdzie w trzech krokach opisane zostały wszystkie czynności, jakie należy dokonać.