Informacje dotyczące gwarancji i reklamacji

Wszystkie produkty oferowane Klientom w Conrad.pl objęte są 2-letnią gwarancją a na produkty marki "Voltcraft" gwarancją 3-letnią. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w informacjach przy każdym produkcie. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (Produktu).

W trosce o zadowolenie naszych Klientów, w ramach naprawy gwarancyjnej wymieniamy produkty na nowe lub zwracamy uiszczoną cenę.

Procedura reklamacji towaru przebiega bardzo szybko. Wystarczy postępować zgodnie z poniższą instrukcją, gdzie w trzech krokach opisane zostały wszystkie czynności, jakie należy dokonać.

 

Krok 1. Formularz reklamacji

Mogą Państwo szybko przesłać nam zgłoszenie klikając poniższy link i wypełniając zamieszczony tam formularz:
 

Formularz reklamacji online


Formularz od razu zostanie zarejestrowany w naszym systemie. Następnie, na adres mail podany w formularzu reklamacyjnym, otrzymają Państwo potwierdzenie zgłoszenia wraz z numerem zgłoszenia.

 

Krok 2. Zamówienie kuriera przez firmę Conrad Electronic

Odbierzemy od Państwa reklamowany produkt, w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Biuro Obsługi Klienta zamówi kuriera w dogodnym dla Państwa terminie, po odbiór przesyłki.

 

Krok 3. Samodzielne zamówienie kuriera

Reklamowany produkt można również  samodzielnie wysłać na podany niżej adres:

Conrad Electronic sp. z o.o.
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Jeleniogórska 7E
59-620 Gryfów Śląski

Prosimy o odesłanie produktu wraz z dowodem zakupu (np. faktura, numer zamówienia) i akcesoriami które należały do zestawu i wyposażenia produktu (o ile są jeszcze w Państwa posiadaniu). Prosimy również o umieszczenie na przesyłce numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Ułatwi nam to identyfikację reklamacji.

O zmianie statusu reklamacji zostaną Państwo poinformowani mailowo.

Status zgłoszenia można sprawdzić klikając na link poniżej. W wyświetlonym formularzu należy podać nazwisko, oraz otrzymany numer zgłoszenia.
 

Status reklamacji


Nasi klienci mogą również skorzystać z formularza reklamacyjnego załączonego do przesyłki lub pobrać go tutaj.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu:

Biuro Obsługi Klienta
Tel: +48 12 622 98 00
Fax: (12) 622 98 10
e-mail: [email protected]