Aby zareklamować towar należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

 

Krok 1. Formularz reklamacji

W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz znajdujący się w przesyłce.

Formularz można pobrać także pod poniższym linkiem:

 

Wzór formularza reklamacji

 

Krok 2. Zamówienie kuriera przez firmę Conrad Electronic

Odbierzemy od Państwa reklamowany produkt, w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Biuro Obsługi Klienta zamówi kuriera po odbiór przesyłki.

 

Krok 3. Samodzielne zamówienie kuriera

Reklamowany produkt można również  samodzielnie wysłać na podany niżej adres:

DPD Polska
Conrad Electronic Sp. z o.o.
UL. BIERUTOWSKA 81
51-317 WROCŁAW

Prosimy o odesłanie produktu wraz z dowodem zakupu (np. faktura, numer zamówienia) i akcesoriami które należały do zestawu i wyposażenia produktu (o ile są jeszcze w Państwa posiadaniu). 

O zmianie statusu reklamacji zostaną Państwo poinformowani mailowo.

Wszystkie produkty oferowane Klientom w Conrad.pl objęte są 2-letnią gwarancją a na produkty marki "Voltcraft" gwarancją 3-letnią. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w informacjach przy każdym produkcie. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (Produktu).

W trosce o zadowolenie naszych Klientów, w ramach naprawy gwarancyjnej wymieniamy produkty na nowe lub zwracamy uiszczoną cenę.

Procedura reklamacji towaru przebiega bardzo szybko. Wystarczy postępować zgodnie z poniższą instrukcją, gdzie w trzech krokach opisane zostały wszystkie czynności, jakie należy dokonać.