Stan realizacji zamówienia
Gwarantujemy dostawę przed świętami dla zamówień złożonych do 19.12.2021.
Nie trafiony zakup zawsze możesz zwrócić. W Conrad wydłużamy okres zwrotu produktów do 30 dni dla wszystkich zamówień, które zostaną złożone między 7 a 24 grudnia 2021.
W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy drogą mailową. Po otrzymaniu zamówienia wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem jego przyjęcia. W przypadku przedpłaty przelewem bankowym wysyłane jest również potwierdzenie zaksięgowania wpłaty. W chwili nadania paczki wysyłana jest wiadomość z numerem listu przewozowego oraz linkiem do śledzenia przesyłki.
W jaki sposób mogę zmodyfikować moje zamówienie?
Istnieje możliwość modyfikacji zamówienia, jednak przez ograniczony czas, który jest zależny od stanu realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia możliwości modyfikacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (12) 622 98 00.
Gdzie znajdę fakturę?
Fakturę elektroniczną załączamy w wiadomości mail wysłanej do 24 godzin po nadaniu paczki.
Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura w wersji papierowej, którą dosyłamy pocztą na wskazany adres.
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
W przypadku podania błędnych danych do faktury, prosimy o wystawienie noty korygującej i jej przesłanie na adres naszej siedziby.
Można również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta , które przekaże szczegółowe informację na temat dalszego postępowania.
Ile mam czasu na odbiór zamówienia w punkcie odbioru?
Skompletowane zamówienie oczekiwać będzie na odbiór przez 14 dni kalendarzowych.
Mój kod promocyjny nie działa, co mam zrobić?
Sprawdź poprawność wpisanego kodu. Jeśli problem wciąż występuje skontaktuj się z z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem (12) 622 98 00.
Pamiętaj, że część promocji jest ograniczona czasowo lub trwa do wyczerpania zapasów.