Informacje o stanie realizacji zamówienia

W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

 

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy drogą mailową. Po otrzymaniu zamówienia wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem jego przyjęcia. W przypadku przedpłaty przelewem bankowym wysyłane jest również potwierdzenie zaksięgowania wpłaty. W chwili nadania paczki wysyłana jest wiadomość z numerem listu przewozowego oraz linkiem do śledzenia przesyłki.

 

W jaki sposób mogę zmodyfikować moje zamówienie?

 

Istnieje możliwość modyfikacji zamówienia, jednak przez ograniczony czas, który jest zależny od stanu realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia możliwości modyfikacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (12) 622 98 00.

 

Gdzie znajdę fakturę?

 

Fakturę elektroniczną załączamy w wiadomości mail wysłanej do 24 godzin po nadaniu paczki.
Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura w wersji papierowej, którą dosyłamy pocztą na  wskazany adres.

 

Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

 

W przypadku podania błędnych danych do faktury, prosimy o wystawienie noty korygującej i jej przesłanie na adres naszej siedziby.
Można również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta , które przekaże szczegółowe informację na temat dalszego postępowania.

 

Ile mam czasu na odbiór zamówienia w punkcie odbioru?

 

Skompletowane zamówienie oczekiwać będzie na odbiór przez 14 dni kalendarzowych.

 

Mój kod promocyjny nie działa, co mam zrobić?

 

Sprawdź poprawność wpisanego kodu. Jeśli problem wciąż występuje skontaktuj się z z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem (12) 622 98 00.
Pamiętaj, że część promocji jest ograniczona czasowo lub trwa do wyczerpania zapasów.

 

Czy ta informacja była pomocna?