Powrót do FAQ

Informacje jak dokonać zwrotu towaru

Zwrot produktu

Zwrotu produktu można dokonać aż do 20 dni od momentu otrzymania przesyłki. Bez konieczności podania jakiejkolwiek przyczyny. Ponosicie Państwo jedynie koszt odesłania zwrotu.

Zwrot produktu w 3 krokach

Krok 1. Formularz zwrotu (odstąpienia od umowy)

Aby odstąpić od umowy wystarczy poinformować  nas o swojej decyzji. W tym celu, prosimy kliknąć w poniższy link i wypełnić zamieszczony
tam formularz:
 

Formularz zwrotu produktów 
 

Formularz od razu zostanie zarejestrowany w naszym systemie. Następnie, na adres mail podany w formularzu, otrzymają Państwo potwierdzenie zgłoszenia wraz z numerem zgłoszenia.

Krok 2. Wysyłka

Prosimy o umieszczenie na przesyłce numeru zgłoszenia. Dzięki temu nasi pracownicy w magazynie będą w stanie bez problemu zidentyfikować zamówienie. Zwracany Produkt należy wysłać na wskazany adres:

Conrad Electronic sp. z o.o.
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Jeleniogórska 7E
59-620 Gryfów Śląski

lub na adres siedziby Sprzedawcy tj.

Conrad Electronic sp. z o.o.
ul. Kniaźnina 12
31-637 Kraków (Na te same adresy można wysyłać korespondencję).

Krok 3. Zwrot należności

Zwrot pieniędzy lub wymiana na inny produkt zajmuje maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. O każdej zmianie statusu zwrotu zostaną Państwo poinformowani mailowo.
Status zgłoszenia można sprawdzić klikając na link poniżej. W wyświetlonym formularzu należy podać nazwisko, oraz otrzymany numer zgłoszenia.
 

Status zwrotu produktów


Szczegółowe informacje o ustawowym prawie zwrotu towaru można znaleźć w zakładce Informacje dla Konsumentów. W sprawie zwrotu towaru  nasi klienci mogą również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Biuro Obsługi Klienta
Tel: +48 12 622 98 00
Fax: (12) 622 98 10
e-mail: bok@conrad.pl