20 dni na zwrot produktu
Zwrotu produktu można dokonać aż do 20 dni od momentu otrzymania przesyłki. Bez konieczności podania jakiejkolwiek przyczyny. Ponosicie Państwo jedynie koszt odesłania zwrotu.
Procedura zwrotu towaru przebiega bardzo szybko. Wystarczy postępować zgodnie z poniższą instrukcją, gdzie w trzech krokach opisane zostały wszystkie czynności, jakie należy dokonać.
Dla wszystkich zamówień złożonych między 3 grudnia a 25 grudnia 2019 okres zwrotu jest wydłużony do 11.01.2020 r.
Krok 1. Formularz zwrotu (odstąpienia od umowy)
Aby odstąpić od umowy wystarczy poinformować nas o swojej decyzji. W tym celu, prosimy kliknąć w poniższy link i wypełnić zamieszczony
tam formularz:
Formularz od razu zostanie zarejestrowany w naszym systemie. Następnie, na adres mail podany w formularzu, otrzymają Państwo potwierdzenie zgłoszenia wraz z numerem zgłoszenia.
Krok 2. Wysyłka towaru
Prosimy o umieszczenie na przesyłce numeru zgłoszenia. Dzięki temu nasi pracownicy w magazynie będą w stanie bez problemu zidentyfikować zamówienie. Zwracany Produkt należy wysłać na wskazany adres:
Conrad Electronic sp. z o.o.
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Jeleniogórska 7E
59-620 Gryfów Śląski
lub na adres siedziby Sprzedawcy tj.
Conrad Electronic sp. z o.o.
ul. Kniaźnina 12
31-637 Kraków (Na te same adresy można wysyłać korespondencję).
Krok 3. Zwrot nalezności
Zwrot pieniędzy lub wymiana na inny produkt zajmuje maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. O każdej zmianie statusu zwrotu zostaną Państwo poinformowani mailowo.
Status zgłoszenia można sprawdzić klikając na link poniżej. W wyświetlonym formularzu należy podać nazwisko, oraz otrzymany numer zgłoszenia.
Szczegółowe informacje o ustawowym prawie zwrotu towaru można znaleźć w zakładce Informacje dla Konsumentów. W sprawie zwrotu towaru nasi klienci mogą również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Biuro Obsługi Klienta
Tel: +48 12 622 98 00
Fax: (12) 622 98 10
e-mail: [email protected]