- Conrad Sourcing Platform. Więcej niż tylko zaopatrzenie.
- Historia firmy Conrad
- Certyfikaty i wyróżnienia
- Usługi i funkcjonalności
- Kariera
- Dlaczego Conrad?
- Rodzaje zamówień
- Obsługa firm i przedsiębiorstw - przedstawiciele handlowi
- Przedłużona gwarancja – 48 miesięcy
- Rozporządzenie REACH (WE) nr 1907/2006
- Informacje REACH od naszych dostawców
- Kable cięte na metry
- Zlecenia terminowe
- Serwis kalibracji
- Moje konto
- Serwis PCB w zakresie projektowania i produkcji
- Produkty spoza katalogu
- Metody płatności
- Dostawa zamówień
- Dyrektywa RoHS 2011/65/EU
- TWOJA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA
Moje konto
„Moje konto” zapewnia wgląd we wszystkie dane dotyczące Twoich zamówień. Pozwala łatwo kontrolować złożone zamówienia i zarządzać wszystkimi istotnymi informacjami w dowolnym momencie.

Połączenie ze sklepem OCI / PunchOut
- Dla systemów ERP z obsługą OCI/PunchOut
- Indywidualnie skonfigurowany sklep OCI dla efektywnych procesów zakupowych
- Bezpośrednia komunikacja ze wskazanym systemem zamówień przy wokorzystaniu cXML
Za pośrednictwem naszego sklepu OCI możesz przenieść zawartość koszyka bezpośrednio do swojego systemu ERP przed złożeniem zamówienia. Oczywiście dysponujemy sklepem OCI indywidualnie dopasowanym do Twoich potrzeb, dzięki elastycznie skonfigurowanemu asortymentowi produktów i cenom zgodnym z indywidualnymi warunkami. W ten sposób możesz korzystać ze swojego systemu zaopatrzenia, bez konieczności importowania obszernych danych katalogowych do systemu.
- Bezpośredni dostęp do całej gamy produktów Conrad
- Elastycznie konfigurowany asortyment produktów
- Integracja oferty sklepu poprzez OCI/PunchOut
- Stany magazynowe aktualizowane w czasie rzeczywistym
- Skuteczne wyszukiwanie produktów
- Wszystkie ceny zgodnie z indywidualnymi warunkami
- Lepsza użyteczność i wydajność dzięki zastosowaniu wysokowydajnej technologii chmury opartej na przeglądarce
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Moje hasło
| Mój newsletter
|
FAQ - Odpowiemy na Twoje pytania!
Jak mogę się zarejestrować?
1. Rozpocznij rejestrację
2. Wybierz „Klient prywatny” lub „Klient biznesowy”
3. Wypełnij formularz rejestracyjny oraz zaznacz potrzebne zgody
4. Zostaniesz przekierowany do sekcji "Moje konto".
5. Wpisz swój adres rozliczeniowy w obszarze "Adres fakturowania". Tutaj można również określić różne adresy dostawy dla swoich zamówień.
6. Po zakończeniu procesu rejestracji, otrzymasz od nas potwierdzenie na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jak mogę anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować poprzez kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem 12 622 98 00.
Zapomniałem swojego hasła - co robić?
Gdy nie pamiętasz hasła do logowania, możesz poprosić o hasło jednorazowe lub zresetować swoje za pomocą funkcji "Zapomniałem hasła". Możesz to zrobić tutaj.
Jak mogę zmienić adres dostawy?
Na swoim koncie w zakładce „Ustawienia” można przeglądać i edytować adresy dostawy i fakturowania. Możesz również kliknąć tutaj.