- Conrad Sourcing Platform. Więcej niż tylko zaopatrzenie.
- Historia firmy Conrad
- Certyfikaty i wyróżnienia
- Usługi i funkcjonalności
- Kariera
- Dlaczego Conrad?
- Rodzaje zamówień
- Obsługa firm i przedsiębiorstw - przedstawiciele handlowi
- Przedłużona gwarancja – 48 miesięcy
- Rozporządzenie REACH (WE) nr 1907/2006
- Informacje REACH od naszych dostawców
- Kable cięte na metry
- Zlecenia terminowe
- Serwis kalibracji
- Moje konto
- Serwis PCB w zakresie projektowania i produkcji
- Produkty spoza katalogu
- Metody płatności
- Dostawa zamówień
- Dyrektywa RoHS 2011/65/EU
- TWOJA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA
Rodzaje zamówień
Jak wygodnie złożyć zamówienie biznesowe?
Sprawdź rozwiązania zakupowe Conrad
Darmowe rozwiązania zakupowe zapewniające komfort składania zamówień! Czy chcesz stworzyć swój system zakupów, aby mieć przegląd wszystkich zamówień Twoich pracowników? Chciałbyś dokonać szybkiego zamówienia przez własny system? Oferujemy różne rozwiązania, które dają możliwość szybkiego i prostego zamawiania, wraz z możliwością kontroli zakupów w Twoim przedsiębiorstwie.
Wybierz odpowiednie produkty (jeśli znalazłeś produkt na stronie niemieckiego sklepu Conrad, skontaktuj się z nami: [email protected]) i sprawdź idealne rozwiązania zakupowe, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojej firmy.
Wybierz odpowiednią opcję!
Nowoczesne rozwiązania zakupowe dla firm łączą w sobie wiele zalet:
- Maksymalna przejrzystość: dostęp do informacji o tym, kto, kiedy, jak często i w jakiej cenie realizuje zakupy, a także monitorowanie dodatkowych elementów procesu zakupowego.
- Możliwość łatwego zarządzania: zamówienia do Twojej firmy są w pełni zarządzane poprzez m.in. ustalanie limitu zakupów.
- Oszczędność kosztów: możliwość szybkiego stworzenia nowego zamówienia na podstawie historii zakupów oraz automatyczny podgląd aktualnej ceny produktu wraz z możliwymi rabatami oszczędza czas Twój i Twoich pracowników

System EDI
- Połączenie informacji o zamówieniu oraz przepływu faktur
- Zmniejszenie ogólnych kosztów administracji
- eKatalogi

Sklep OCI / Punch-out
- Aktualne informacje o produktach i rabatach
- Personalizacja potrzebnych kategorii
- Atrakcyjne warunki handlowe
System EDI (Electronic Data Interchange)
Korzystasz z usług zewnętrznych partnerów? My też! Jesteś więc tylko o krok od skorzystania z wygodnego rozwiązania pozwalającego na szybką realizację zamówienia do Twojej firmy.
Elektroniczna wymiana danych EDI (Electronic Data Interchange) zapewnia szybką i bezpieczną wymianę danych między partnerami biznesowymi z wykorzystaniem elektronicznych procesów przesyłania. Eliminuj błędy przy wprowadzaniu zamówień, obniż koszty procesu zaopatrzenia, zwiększ produktywność i kontrolę oraz korzystaj z bezpiecznej wymiany danych poprzez przetestowane połączenie EDI.
- Elektroniczne połączenie procesów rozliczeniowych,
- Formaty: XML, EDIFACT, OpenTrans etc
- Protokoły transmisyjne: AS/2, HTTPS, SFTP, email etc
- oszczędność czasu.
Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!
eKatalogi (eProcurement)
Katalog elektroniczny to spersonalizowana oferta przygotowana dla Twojej firmy w formie pliku XML, bądź CSC/XLSX.Przedmiotowe rozwiązanie wymaga, aby Twoja firma mogła je zaimplementować w swoich wewnętrznych systemach, z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania, bądź przy udziale zewnętrznego operatora, np. Ariba, Oracle, Simple System.
eKatalog zapewni Ci uproszczenie procesu zakupowego przez :
- wyeliminowanie potrzeby generowania zapytań ofertowych (kupujesz zawsze we wcześniej ustalonych cenach)
- łatwe wyszukiwanie produktów
- dostęp do specyfikacji technicznej produktów
- samodzielny proces składania zamówień (możesz to robić nawet w formule 24/7)
Sklep OCI/ Punch-out
Za pośrednictwem naszego sklepu OCI możesz przenieść zawartość koszyka bezpośrednio do swojego systemu ERP przed złożeniem zamówienia. Sklep Conrad OCI dopasujemy indywidualnie do potrzeb Twojej firmy (elastycznie konfigurowany asortyment produktów, ceny zgodne z indywidualnymi warunkami). Natychmiast zobaczysz aktualną cenę (z przyznaną zniżką) i automatycznie wyślesz zamówienie za pośrednictwem OCI (zamówienie jest odbierane przez nas pocztą e-mail) lub EDI (zamówienie jest odbierane bezpośrednio w naszym systemie). Zapewnij sobie korzystanie z systemów zaopatrzenia w szybki i opłacalny sposób, bez konieczności importowania obszernych danych katalogowych do systemu.
- Sklep z możliwością określenia najbardziej potrzebnych kategorii dopasowany do konkretnych warunków klienta
- Bezpośredni dostęp do całego asortymentu Conrad
-
Szeroki dostęp dla pracowników Twojej firmy
-
Szybkie porównanie wszystkich ofert i możliwość wyboru najlepszej
Narzędzia online
Konto handlowe
Konto handlowe oferuje dodatkowe udogodnienia w zakresie procesu składania zamówień. To rozwiązanie dla przedsiębiorstw, gwarantujące wygodę zakupów przy minimalnym nakładzie czasu i wysiłku! W ramach bezpłatnego konta handlowego, firmy mają dostęp do całego asortymentu sklepu internetowego, a przy oglądanych produktach wyświetlane są ceny netto. Z każdym klientem ustalane są indywidualne warunki handlowe. Załóż konto handlowe i korzystaj z jego zalet:
-
stałe rabaty,
- możliwość tworzenia list zakupowych,
- podgląd historii zamówień,
- możliwość ustalenie przelewu z odroczonym terminem płatności.
Zapytanie ofertowe RFQ
Zapytanie ofertowe online to najprostszy sposób, by uzyskać szybką informację na temat kosztów zakupu produktów potrzebnych do realizacji Twojego projektu. Oferujemy sprawną wycenę oraz dobór alternatywnych produktów.
- Szybka informacja o cenie szukanych produktów
- Intuicyjna obsługa narzędzia online
- Profesjonalna pomoc
- Brak konieczności logowania
Wycena listy BOM
Dzięki szybkiej wycenie zamówienia BOM (Bill of Materials) możliwe jest otrzymanie informacji dotyczącej ceny, dostępności, wyceny końcowej oraz bezpośrednia realizacja zamówienia. Przyspiesz swoje zakupy!
Dzięki BOM:
- Zapewnisz oszczędność czasu
- Wykonasz jednostopniową kalkulację
- Będziesz miał bezpośredni dostęp do 750 000 produktów online
- Uzyskasz szybką odpowiedź o realizacji zamówienia
- Zapewnisz sobie możliwość doboru alternatywnych zamienników w celu zmniejszenia kosztów
Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami poprzez e-mail [email protected] lub telefonicznie 12 622 98 00 (pon-pt. 8:00-17:00).