Jak wygodnie złożyć zamówienie biznesowe?
Sprawdź rozwiązania zakupowe Conrad

 

Darmowe rozwiązania zakupowe zapewniające komfort składania zamówień! Czy chcesz stworzyć swój system zakupów, aby mieć przegląd wszystkich zamówień Twoich pracowników? Chciałbyś dokonać szybkiego zamówienia przez własny system? Oferujemy różne rozwiązania, które dają możliwość szybkiego i prostego zamawiania, wraz z możliwością kontroli zakupów w Twoim przedsiębiorstwie. Sprawdź idealne rozwiązania, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojej firmy.

 

Wybierz odpowiednią opcję!

Nowoczesne rozwiązania zakupowe dla firm łączą w sobie wiele zalet:

  • Maksymalna przejrzystość: dostęp do informacji o tym, kto, kiedy, jak często i w jakiej cenie realizuje zakupy, a także monitorowanie dodatkowych elementów procesu zakupowego.
  • Możliwość łatwego zarządzania: zamówienia do Twojej firmy  są w pełni zarządzane poprzez m.in. ustalanie limitu zakupów.
  • Oszczędność kosztów: możliwość szybkiego stworzenia nowego zamówienia na podstawie historii zakupów oraz automatyczny podgląd aktualnej ceny produktu wraz z możliwymi rabatami oszczędza czas Twój i Twoich pracowników

Skontaktuj się z nami >>

 

 

System EDI

  • Połączenie informacji o zamówieniu oraz przepływu faktur
  • Zmniejszenie ogólnych kosztów administracji
  • eKatalogi

Dowiedz się więcej >>

Sklep OCI / Punch-out

  • Aktualne informacje o produktach i rabatach
  • Personalizacja potrzebnych kategorii
  • Atrakcyjne warunki handlowe              

Dowiedz się więcej >>

 

Narzędzia online

Dowiedz się więcej >>

 

System EDI (Electronic Data Interchange)

Korzystasz z usług zewnętrznych partnerów? My też! Jesteś więc tylko o krok od skorzystania z wygodnego rozwiązania pozwalającego na szybką realizację zamówienia do Twojej firmy.

Dzięki połączeniu Twojego systemu z naszym otrzymasz przejrzyste, łatwe w obsłudze i ekonomiczne rozwiązanie, które umożliwi bezpośredni dostęp do ponad 500 000 produktów. Jest to rozwiązanie dla firm z własnym systemem zakupowym, zapewniające podgląd do produktów z odpowiednią ceną (wraz z rabatem) i możliwość automatycznego wysyłania zamówienia przez specjalistę ds. zakupów.

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

  • Połączenie informacji o zamówieniu oraz przepływu faktur
  • Możliwość skorzystania bezpośrednio z własnego systemu lub przez partnerów
  • Zmniejszenie ogólnych kosztów administracji

 

eKatalogi (eProcurement)

Połączenie to można nawiązać bezpośrednio z własnym systemem lub za pośrednictwem partnerów takich jak m. in. Ariba, Simple System, Wallmedienn.

  • Przyspieszają proces realizacji zamówienia
  • Ustalone ceny wraz z rabatami pozwalają na komfortowe zaplanowanie długoterminowych zamówień
  • Dostęp do platformy dla wszystkich pracowników
  • Intuicyjna platforma pozwalająca na wygodne porównanie cen

Sklep OCI/ Punch-out

W chwili obecnej rozwiązanie tymczasowe z pomocą dedykowanego pliku XLS. Template udostępniany przez klienta.

  • Sklep z możliwością określenia najbardziej potrzebnych kategorii dopasowany do konkretnych warunków klienta dostępny do końca 2018 roku
  • Dogodne warunki handlowe: zawsze właściwe ceny i aktualne stany magazynowe

Narzędzia online

Wygoda i komfort podczas całego procesu zamawiania. Dzięki wycenie listy BOM, zapytaniu ofertowemu RFQ otrzymasz informacje o cenie produktów przy wykorzystaniu wygodnych, łatwo dostępnych dla wszystkich narzędzi. Skorzystaj z RFQ i wyceny listy BOM!

Zapytanie ofertowe RFQ

Dzięki zapytaniu ofertowemu online ulepszysz i przyspieszysz proces wyceny, skracając czas realizacji projektu.

  • Szybka informacja o cenie szukanych produktów
  • Intuicyjna obsługa narzędzia online
  • Profesjonalna pomoc
  • Brak konieczności logowania

 

Wycena listy BOM

Dzięki szybkiej wycenie zamówienia BOM (Bill of Materials) możliwe jest otrzymanie informacji dotyczącej ceny, dostępności, wyceny końcowej oraz bezpośrednia realizacja zamówienia. Przyspiesz swoje zakupy!

Dzięki BOM:

  • Zapewnisz oszczędność czasu
  • Wykonasz jednostopniową kalkulację
  • Będziesz miał bezpośredni dostęp do 500 tysięcy produktów online
  • Uzyskasz szybką odpowiedź o realizacji zamówienia
  • Zapewnisz sobie możliwość doboru alternatywnych zamienników w celu zmniejszenia kosztów

 

 

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami poprzez e-mail [email protected] lub telefonicznie 12 881 32 24 (pon-pt. 8:00-17:00).