Jak wygodnie złożyć zamówienie biznesowe?
Sprawdź rozwiązania zakupowe Conrad

 

Darmowe rozwiązania zakupowe zapewniające komfort składania zamówień! Czy chcesz stworzyć swój system zakupów, aby mieć przegląd wszystkich zamówień Twoich pracowników? Chciałbyś dokonać szybkiego zamówienia przez własny system? Oferujemy różne rozwiązania, które dają możliwość szybkiego i prostego zamawiania, wraz z możliwością kontroli zakupów w Twoim przedsiębiorstwie.

Wybierz odpowiednie produkty (jeśli znalazłeś produkt na stronie niemieckiego sklepu Conrad, skontaktuj się z nami: [email protected]) i sprawdź idealne rozwiązania zakupowe, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojej firmy.

 

 

Wybierz odpowiednią opcję!

Nowoczesne rozwiązania zakupowe dla firm łączą w sobie wiele zalet:

  • Maksymalna przejrzystość: dostęp do informacji o tym, kto, kiedy, jak często i w jakiej cenie realizuje zakupy, a także monitorowanie dodatkowych elementów procesu zakupowego.
  • Możliwość łatwego zarządzania: zamówienia do Twojej firmy  są w pełni zarządzane poprzez m.in. ustalanie limitu zakupów.
  • Oszczędność kosztów: możliwość szybkiego stworzenia nowego zamówienia na podstawie historii zakupów oraz automatyczny podgląd aktualnej ceny produktu wraz z możliwymi rabatami oszczędza czas Twój i Twoich pracowników

Skontaktuj się z nami >>

 

 

System EDI

  • Połączenie informacji o zamówieniu oraz przepływu faktur
  • Zmniejszenie ogólnych kosztów administracji
  • eKatalogi

Dowiedz się więcej >>

Sklep OCI / Punch-out

  • Aktualne informacje o produktach i rabatach
  • Personalizacja potrzebnych kategorii
  • Atrakcyjne warunki handlowe              

Dowiedz się więcej >>

 

System EDI (Electronic Data Interchange)

Korzystasz z usług zewnętrznych partnerów? My też! Jesteś więc tylko o krok od skorzystania z wygodnego rozwiązania pozwalającego na szybką realizację zamówienia do Twojej firmy.

Dzięki połączeniu Twojego systemu z naszym otrzymasz przejrzyste, łatwe w obsłudze i ekonomiczne rozwiązanie, które umożliwi bezpośredni dostęp do ponad 750 000 produktów. Jest to rozwiązanie dla firm z własnym systemem zakupowym oferujące usprawnienie komunikacji pomiędzy parterami biznesowymi w zakresie przesyłania zamówień i faktur. Łącząc Twój system zakupowy z naszym zapewniamy Ci:

  • podgląd do produktów z ceną i indywidaulnie naliczonym rabatem,
  • możliwość automatycznego wysyłania zamówienia przez specjalistę ds. zakupów,
  • przyspieszenie i zwiększenie dokładności przepływu informacji,
  • redukcję kosztów obsługi administracyjnej wymiany informacji,
  • oszczędność czasu.

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

 

eKatalogi (eProcurement)

Katalog elektroniczny to spersonalizowana oferta przygotowana dla Twojej firmy w formie pliku XML, bądź CSC/XLSX.Przedmiotowe rozwiązanie wymaga, aby Twoja firma mogła je zaimplementować w swoich wewnętrznych systemach, z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania, bądź przy udziale zewnętrznego operatora, np. Ariba, Oracle, Simple System.
eKatalog zapewni Ci uproszczenie procesu zakupowego przez :

  •  wyeliminowanie potrzeby generowania zapytań ofertowych (kupujesz zawsze we wcześniej ustalonych cenach)
  • łatwe wyszukiwanie produktów  
  •  dostęp do specyfikacji technicznej produktów
  •  samodzielny proces składania zamówień (możesz to robić nawet w formule 24/7)

Sklep OCI/ Punch-out

Sklep z możliwością określenia najbardziej potrzebnych kategorii dopasowany dokonkretnych potrzeb klienta! Natychmiast zobaczysz aktualną cenę (z przyznaną zniżką) i automatycznie wyślesz zamówienie za pośrednictwem OCI (zamówienie jest odbierane przez nas pocztą e-mail) lub EDI (zamówienie jest odbierane bezpośrednio w naszym systemie).

W chwili obecnej rozwiązanie tymczasowe z pomocą dedykowanego pliku XLS. Template udostępniany przez klienta.

  • Sklep z możliwością określenia najbardziej potrzebnych kategorii dopasowany do konkretnych warunków klienta 
  • Dogodne warunki handlowe: zawsze właściwe ceny i aktualne stany magazynowe
  • Szeroki dostęp dla pracowników Twojej firmy

  • Szybkie porównanie wszystkich ofert i możliwość wyboru najlepszej

Narzędzia online

Konto handlowe

Użyteczna, łatwa w obsłudze i niewymagająca dodatkowych narzędzi – opcja składania zamówień zapewniające indywidualne warunki handlowe. Załóż konto w sklepie Conrad.pl i korzystaj z jego zalet:

  • stałe rabaty,

  • możliwość tworzenia list zakupowych,
  • podgląd historii zamówień,
  • możliwość ustalenie przelewu z odroczonym terminem płatności.

 

Zapytanie ofertowe RFQ

Dzięki zapytaniu ofertowemu online ulepszysz i przyspieszysz proces wyceny, skracając czas realizacji projektu.

  • Szybka informacja o cenie szukanych produktów
  • Intuicyjna obsługa narzędzia online
  • Profesjonalna pomoc
  • Brak konieczności logowania

Wycena listy BOM

Dzięki szybkiej wycenie zamówienia BOM (Bill of Materials) możliwe jest otrzymanie informacji dotyczącej ceny, dostępności, wyceny końcowej oraz bezpośrednia realizacja zamówienia. Przyspiesz swoje zakupy!

Dzięki BOM:

  • Zapewnisz oszczędność czasu
  • Wykonasz jednostopniową kalkulację
  • Będziesz miał bezpośredni dostęp do 750 000 produktów online
  • Uzyskasz szybką odpowiedź o realizacji zamówienia
  • Zapewnisz sobie możliwość doboru alternatywnych zamienników w celu zmniejszenia kosztów

 

 

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami poprzez e-mail [email protected] lub telefonicznie 12 622 98 00 (pon-pt. 8:00-17:00).