Conrad, jako profesjonalny partner biznesowy umożliwia zarówno planowanie i realizację dostaw z wyprzedzeniem, jak i pozwala realizować je w przypadku konkretnych, bieżących potrzeb. Skorzystaj z dużych zamówień, zapewniając sobie atrakcyjne i stabilne warunki handlowe, a tym samym zminimalizuj ryzyko szybko zmieniających się cen. Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym, który pomoże Ci wybrać rozwiązanie odpowiadającą Twoim wymaganiom. 

Bezpieczeństwo dostaw  Optymalizacja procesów Bezpieczeństwo planowania Redukcja kosztów

 



 


Zamówienie z datą realizacji
(forward order)
 

  • Zamawiasz produkty i wybierasz termin kompletnej dostawy
  • Ilość produktów i cena są ustalane w chwili złożenia zamówienia

 

Zlecenie terminowe


 


Harmonogram dostaw
(scheduled order)
 

  • Realizacja zamówienia w kilku dostawach częściowych w określonych wcześniej, różnych terminach
  • Ilość produktów i cena są ustalane w chwili złożenia zamówienia
     

 


Harmonogram dostaw
 

 


Zamówienie ramowe
(na wywołanie - call-off-order)
 

  • Największa możliwa elastyczność
  • Realizacja zamówienia w określonym czasie,
    z zapewnieniem „wywołania” dostaw 
  • Możliwość określenia dokładnego czasu dostawy częściowej na bieżąco. Ilość produktów i cena są ustalane w chwili złożenia zamówienia

 

 

Polecenie dostawy

 

Czy ta informacja była pomocna?