Mój schowek
Aktualnie nie masz żadnych artykułów w schowku. Dodaj swoje produkty.
Mój koszyk
W Twoim koszyku nie ma żadnych produktów.

FAQ


Dostawa


1. Co oznaczają rodzaje paczek?

Mała paczka - jest przeznaczona dla zamówień o łącznej wadze do 0,5 kg.

Średnia paczka - jest przeznaczona dla zamówień o łącznej wadze od 0,501 kg do 3 kg.

Duża paczka - jest przeznaczona dla zamówień o łącznej wadze od 3,001 kg do 30 kg.

Wielkogabarytowa paczka - jest przeznaczona dla zamówień o łącznej wadze większej niż 30,001 kg.


2. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak. Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 17.00 w naszym punkcie odbioru, pod adresem:

Conrad Electronic Sp. z o.o.
ul. Kniaźnina 12
31-637 Kraków


3. Czy jest możliwość wysłania zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej?

Wszystkie towary wysyłane są bezpośrednio do klienta z centrum logistycznego Conrad Electronic w Niemczech, ponieważ jest to przesyłka międzynarodowa nie ma możliwości wysyłki Pocztą Polską.

Wszystkie przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską UPS.

4. Ile wynosi koszt dostawy kilku przedmiotów?

Składając zamówienie ponosisz jeden koszt dostawy, który uzależniony jest od metody dostawy, formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.

Waga paczki Płatność przelewem (przelew, karta) Płatność za pobraniem Odbiór osobisty w Krakowie
Mała (do 0,5 kg) 17,99 zł 23,99 zł 0 zł
Średnia (od 0,501 kg do 3 kg) 19,99 zł 25,99 zł 0 zł
Duża (od 3,001 kg do 30 kg) 29,99 zł 35,99 zł 0 zł
Wielkogabarytowa (większa niż 30,001 kg) 59,99 zł 65,99 zł 0 zł


5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wskazany jest przy produkcie.

Liczony jest w dniach roboczych z wyłączeniem sobót, od daty złożenia zamówienia przy płatności "Za pobraniem" lub od daty zapłaty przy wyborze pozostałych form płatności. Pamiętaj!

- Zamówienia złożone do godziny 16:00 będą obsługiwane tego samego dnia roboczego.
- Zamówienia złożone po godzinie 16:00 będą obsługiwane w kolejnym dniu roboczym.
- W wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że żądany produkt nie jest już dostępny. Poinformujemy Państwa o tym tak szybko, jak to będzie możliwe.

Wszystkie towary wysyłane są bezpośrednio z centrum logistycznego Conrad Electronic w Wernberg (Niemcy).

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Pod tym adresem możesz monitorować przesyłkę.

6. Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia i wysyłki?

Tak, zaraz po złożeniu zamówienia zostanie wysłany do Ciebie email potwierdzający zamówienia. Dodatkowo wyślemy do Ciebie kolejnego emaila w momencie wysyłki paczki z magazynu.

Email będzie zawierał numer listu przewozowego przesyłki oraz link do monitorowania przesyłki w UPS.

7. Czy mogę zmienić adres dostawy mojej paczki??

Dzięki specjalnej usłudze UPS My Choice możesz dostosować miejsce dostawy swojej paczki do Twojego aktualnego miejsca pobytu. Korzystając z powiadomień (poprzez wiadomości SMS, pocztę e-mail lub telefon) UPS My Choice informujących o doręczeniu, będziesz mógł lepiej zaplanować swój dzień. Dowiedz się więcej!


Faktura VAT


1. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. Do każdego zakupu dokonanego w Conrad Electronic wystawiamy faktury VAT.

2. Czy imię i nazwisko osoby kontaktowej będzie umieszczone na fakturze VAT?

Imię i nazwisko osoby kontaktowej nie będzie umieszczone na fakturze w nazwie firmy.

Te dane używane są wyłącznie do precyzyjnego dostarczenia przesyłki - umieszczamy je na nalepce adresowej na paczce, by kurier wiedział komu dostarczyć paczkę.

3. Czy możliwe jest wystawienie faktury proformy?

Tak, wystawimy fakturę PROFORMA do twojego zamówienia, wystarczy że poinformujesz o tym Biuro Obsługi Klienta.

4. Jak otrzymam fakturę VAT?

Po zrealizowaniu zamówienia prześlemy do Ciebie fakturę VAT na adres mail podany podczas składania zamówienia.


Instrukcje


1. Nie otrzymałem instrukcji obsługi w języku polskim - co powinienem zrobić?

Instrukcja obsługi w języku polskim powinna być załączona do produktu przez producenta, w razie jej braku prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Tel: 801 005 133
Tel: (12) 622 98 00
Fax: (12) 622 98 10
e-mail: bok@conrad.pl

Instrukcja zostanie przesłana do Ciebie na adres e-mail bądź pocztą na wskazany adres.


Dane osobowe


1. Do czego wykorzystuje się moje dane osobowe?

Twoje dane są zapisane w naszym systemie w celu szybkiej i bezbłędnej realizacji zamówień.

Nie wykorzystujemy ich do celów marketingowych (z wyjątkiem, gdy zdecydujesz się na dopisanie do newslettera - wtedy wykorzystujemy Twoje dane, by móc przesłać Ci aktualną ofertę sklepu, informacje o wyprzedażach, akcjach specjalnych itp.)


Rabaty


1. Czy istnieje możliwość otrzymania rabatu?

Tak, skontaktuj się z nami jeśli chcesz złożyć duże zamówienie telefonicznie:

Tel: 801 005 133
Tel: (12) 622 98 00
Fax: (12) 622 98 10

lub mailowo:

Firmy b2b@conrad.pl
Klient Indywidualny bok@conrad.pl



Składanie zamówień


1. Jak dokonać zamówienia?

Wystarczy, że znajdziesz interesujące Cię produkty, dodasz je do koszka i klikniesz zamów. Następnie nasz system przeprowadzi Cię przez wszystkie kroki składania zamówienia.

2. Jak znaleźć towar, którego szukam?

Produkty w naszym sklepie internetowym możesz znaleźć na kilka sposobów:

  • Użyj kategorii produktów w górnej rozwijanej części menu opisanych jako: "Komputery i biuro", "Multimedia", "Hobby", "Dom i ogród", "Narzędzia", "Komponenty", "Baterie i zasilanie", "Auto".
  • Szukaj przez wpisanie słów kluczowych (lub sześciocyfrowego numeru produktu) w pole wyszukiwarki, np. mp3 lub 205501.
  • Wyszukuj poprzez wpisanie w pole wyszukiwarki danych technicznych, bądź atrybutów, np. NiMH


3. Dlaczego nie mogę znaleźć produktu, którego szukam?

W większości przypadków oznacza to, że nie posiadamy go w ofercie. Jeżeli w naszym sklepie Conrad.pl nie znalazłeś produktu, którego szukałeś, często poniżej informacji o niedostępnych produktach podajemy produkty podobne/zamienniki. Jeżeli nie satysfakcjonują Cię zaproponowane produkty skontaktuj się z nami, pomożemy Ci znaleźć to czego szukasz.

Biuro Obsługi Klienta
Tel: 801 005 133
Tel: (12) 622 98 00
Fax: (12) 622 98 10
e-mail: bok@conrad.pl


4. Gdzie znajdują się produkty?

Każdy zamówiony przez Ciebie artykuł zostaje wysyłany bezpośrednio z naszego centrum logistycznego w Wernberg (Niemcy).

5. Czy mogę modyfikować lub anulować zamówienie po jego złożeniu?

W razie chęci zmodyfikowania lub anulowania zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Natomiast zamówienia już wysłane z nadanymi numerami przesyłek nie mogą być modyfikowane ani anulowane. W takim wypadku, o ile jesteś Konsumentem, możesz odstąpić od umowy w terminie 20 dni od otrzymania przesyłki.

6. Jak często aktualizowana jest baza produktów?

Bazę produktów aktualizuje system raz na dobę, z wyjątkiem weekendów i dni wolnych od pracy, w godzinach 10.00-12.00.

7. Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Firma Conrad Electronic sp. z o.o. prowadzi sprzedaż i dostawy tylko na terytorium Polski.

8. Jak zarejestrować się w serwisie?

Rejestracja w serwisie składa się z 2 etapów.
    1. Wypełniasz pola dotyczące loginu i hasła pozwalające zalogować Ci się w serwisie w przyszłości. Wybrany przez Ciebie login musi mieć minimum 6 znaków.
    2. Uzupełniasz swoje dane teleadresowe potrzebne do wysłania zamówionych przez Ciebie produktów.

W każdej chwili masz dostęp do swoich danych, które możesz modyfikować.

9. Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

Do Twojej dyspozycji oddajemy możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji czyli "szybkie zakupy". Wystarczy, że dodasz produkt do koszyka, klikniesz zamów, a następnie szybkie zakupy, gdzie wystarczy podać potrzebne dane.


Gwarancja i reklamacje


1. Ile wynosi gwarancja na produkty zakupoine w sklepie Conrad?

Wszystkie produkty oferowane Klientom w Conrad.pl objęte są 2- a w przypadku produktów marki "Voltcraft": 3-letnią gwarancją.

W ramach gwarancji wymieniamy produkty na nowe lub zwracamy uiszczoną cenę. Szczegółowe informacje o warunkach gwarancji znajdują się przy produkcie. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (Produktu).

2. W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

3 kroki sprawnej reklamacji/szybkiej reklamacji

Krok 1. Formularz reklamacji
Możesz szybko przesłać nam zgłoszenie klikając poniższy link i wypełniając zamieszczony tam formularz:



Formularz od razu zostanie zarejestrowany w naszym systemie. Następnie, na adres mail podany w formularzu reklamacyjnym, otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia reklamacyjnego wraz numerem zgłoszenia.

Krok 2. Odesłanie Produktu
Jeśli chcesz byśmy odebrali od Ciebie reklamowany produkt, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (dane kontaktowe znajdziesz poniżej).

Krok 3. Wysyłka
Reklamowany Produkt możesz wysłać na wskazany adres:

Dział Zwrotów i Reklamacji
Jędrzychowice 34G
59-900 Zgorzelec


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z dowodem zakupu (np. faktura, numer zamówienia) i akcesoriami, o ile s? jeszcze w Twoim posiadaniu oraz o umieszczenie na przesyłce numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Ułatwi nam to identyfikację Twojej reklamacji.
O zmianie statusu reklamacji zostaniesz poinformowany na adres mail podany w formularzu reklamacyjnym.

Obecny status reklamacji możesz sprawdzić poniżej podając Nazwisko oraz otrzymany numer zgłoszenia reklamacyjnego.



Możesz również skorzystać z formularza reklamacyjnego załączonego do przesyłki lub pobrać go tutaj

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu:

Biuro Obsługi Klienta
Tel: 801 005 133
Tel: (12) 622 98 00
Fax: (12) 622 98 10
e-mail: bok@conrad.pl
Wszystkie ceny zawieraja podatek VAT. Stany magazynowe aktualizowane są raz dziennie. Conrad Electronic Sp. z o.o.