Pracuj z Nami

Jeden z wiodących w Europie sprzedawców elektroniki, techniki i technologii. Firma z ponad 95-letnią tradycją w sprzedaży, posiadająca w ofercie ponad 650 000 produktów, które są wysyłane do ponad 100 krajów.

Obecnie poszukujemy osób na następujące stanowiska:

Inżynier Wsparcia Sprzedaży B2B

Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • Pełnienie roli eksperta produktowego 
  • Analiza potrzeb Klientów/Producentów, dobór odpowiedniego rozwiązania w oparciu o ich potrzeby
  • Wsparcie techniczne Specjalistów
  • Przygotowywanie wsadów merytorycznych do ofert
  • Realizacja zadań sprzedażowych na rynku B2B
  • Utrzymywanie długofalowych kontaktów z klientami
  • Przygotowywanie ofert handlowych i wycen
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B (działania OUTBOUND)
  • Realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych
  • Raportowanie w systemie CRM
  • Współpraca wewnątrz zespołu B2B oraz z innymi działami w firmie

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie w sprzedaży ( branża techniczna )
  • Zainteresowania techniczne (szczególnie elektronika, automatyka)
  • Komunikatywność oraz umiejętność przekazywania wiedzy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Gotowość na ciągłe zdobywanie wiedzy z asortymentu firmy
  • Żyłka handlowca – talent do podejmowania skutecznych działań sprzedażowych
  • Kreatywne podejście do swoich obowiązków
  • Doskonałe umiejętności organizacji swojej pracy
  • Zdolności analityczne
  • Znajomość języka angielskiego

Firma oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji
  • Umowę o pracę
  • Stałe wynagrodzenie oraz premie
  • Świadczenia socjalne (opiekę medyczną, świadczenia urlopowe, kartę Multisport)
  • Owocowe poniedziałki
  • Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta - płatne praktyki

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

  • Obsługa telefoniczna oraz mailowa Klientów sklepu internetowego.
  • Analiza bieżących potrzeb Klientów oraz przedstawienie propozycji ich zaspokojenia.
  • Kontrola poprawności zamówień Klientów sklepu internetowego.
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami sklepu internetowego.

Wymagania:

  • Zainteresowanie rozwiązaniami technicznymi poprawiającymi jakość życia, nowymi technologiami, majsterkowaniem.
  • Umiejętność nawiązywania relacji z Klientem przez telefon.
  • Wysoka komunikatywność, motywacja i zaangażowanie.

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznym zespole międzynarodowej firmy.
  • Możliwość awansu w strukturze firmy.
  • Dobrą atmosferę i kulturę pracy.
  • Zatrudnienie na umowę zlecenie - godziny dopasowane do preferencji pracownika.

Aplikacje na powyższe stanowiska prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)