Wiele wyzwań? Jedna odpowiedź.

 

CONRAD SOURCING PLATFORM.

Kompleskowe zakupy w jednym miejscu

Każda firma w codziennej działalności musi mierzyć się z niezliczoną ilością wyzwań.  Jednym z najważniejszych obszarów jest zapewnienie odpowiedniego zaopatrzenia, pozwalającego na realizację zadań technicznych. Złożone maszyny, urządzenia, zarządzanie obiektami, warsztat, magazyny, badania i rozwój, czy niezawodne systemy informatyczne oraz administracyjne – wszystkie te elementy muszą działać niezawodnie, aby zapewnić sprawne funkcjonowanie firmy. 

Conrad Sourcing Platform pomaga sprostać temu wyzwaniu. Nasza nieustannie rozszerzana oferta produktów zapewnia pewność dostaw wszystkich materiałów eksploatacyjnych, których potrzebuje Twoja firma. Ponadto, dostosowane do indywidualnych  potrzeb rozwiązania zakupowe, zwiększają efektywność procesu zaopatrzenia, dzięki konsolidacji dostawców i innym funkcjom.

   

   

Conrad Sourcing Platform dostarcza wszystkie rozwiązania techniczne, których potrzebuje Twoja firma.

  • Ponad 1 000 000 produktów dla firm każdej wielkości, we wszystkich sektorach przemysłu.
  • Stale rosnący asortyment poprzez dodawanie nowych dostawców

   

"Oferujemy naszym klientom - oprócz dostępu do strony internetowej - usługi omnichannel w cyfrowym świecie, które są dostosowany do ich potrzeb. Działamy poprzez każdy dostępny kanał zakupowy”

Ralf Bühler, CEO w Conrad Electronic

   

Znajdź odpowiednie rozwiązanie eProcurement

   

Sklep

Nowoczesny sklep internetowy dla regularnych potrzeb, czy też okazjonalnych kupujących.

  • Szeroki i stale rosnący asortyment ponad 1 000 000 produktów
  • Funkcje łatwego wyszukiwania
  • Szczegółowe informacje o produkcie
  • Funkcje przyśpieszające zakupy dostępne w „Moje konto”.

   

Conrad Smart Procure

Środowisko zakupowe oparte na przeglądarce pozwalające małym i średnim firmom korzystać ze wszystkich udogodnień e-zamówień.

  • Darmowe rozwiązanie, oparte na przeglądarce, nie wymagające interfejsu
  • Proste połączenie systemowe
  • Ceny oraz stany magazynowe aktualizowane w czasie rzeczywistym
  • Możliwa obsługa za pomocą urządzeń mobilnych

   

OCI / PunchOut

Narzędzie eProcurement dla średnich i dużych przedsiębiorstw z systemami zakupowymi lub ERP.

  • Przeniesienie koszyka zakupowego bezpośrednio do swojego systemu ERP
  • Integracja oferty sklepu poprzez OCI/PunchOut
  • Wyświetlanie dostępności w czasie rzeczywistym
  • Możliwa obsługa za pomocą urządzeń mobilnych

   

eKatalogii

Statyczny, elektroniczny katalog dla klientów średnich i dużych firm ze stałymi cennikami.

  • Asortyment dostosowany do potrzeb i wymagań klienta
  • Możliwe różne formaty klasyfikacji i eksportu

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami, aby poznać możliwości.

Chcielibyśmy poznać Twoją ocenę oraz lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Pomoże nam to podnieść jakość obsługi i oferować najwyższą jakość. Poświęć chwilę i oceń nas na opineo.pl lub Google.