Link bezpośredni
  • Conrad
  • Moje konto

    Zaloguj / Rejestracja

  • Koszyk

  • Wyprzedaż - sprawdź najlepsze okazje cenowe! Wyprzedaż - sprawdź najlepsze okazje cenowe!
  • Kategorie tematyczne
    Przemysł
    Infrastruktura
    Serwisy profesjonalne
  • Oferta
    Conrad - Your Sourcing Platform
    Promocje
    Wyprzedaż
    Nowości
    Bestsellery
    Strefa Porad
  • Serwisy
    E-Procurement
    Zapytanie ofertowe
    Produkty spoza katalogu
    Przedłużona gwarancja
    Serwis kalibracji
    Role Management System
  • Nasze produkty
  • Moje konto
  • Lista obserwowanych
  • Wyloguj
Conrad
  1. Start
  2. O nas
  3. Komunikaty prasowe
  4. 80% obrotów B2B: Conrad nadal się rozwija dzięki konsekwentnej orientacji na klienta

80% przychodów z sektora B2B: Conrad nadal się rozwija dzięki konsekwentnemu ukierunkowaniu na klienta

„Struktura podąża za strategią” – to motto, które towarzyszy Conrad Electronic w drodze do pozycji wiodącej europejskiej platformy zakupowej dla branży technicznej. Wraz z dołączeniem do zarządu eksperta ds. e-commerce, dr. Daniela Sagi, oraz specjalisty ds. sprzedaży, Guya Danna, firma strategicznie wzmacnia swoje kierownictwo

Klarer Kundenfokus – die Geschäftsführung von Conrad Electronic:  Dr. Sebastian Dehnen, Ralf Bühler, Dr. Daniel Saga und Guy Dann (v.l.n.r.)

Wyraźne ukierunkowanie na klienta – kierownictwo Conrad Electronic:
dr Sebastian Dehnen, Ralf Bühler, dr Daniel Saga i Guy Dann (od lewej do prawej)

©Conrad Electronic

Conrad Electronic jest na drodze do sukcesu. Ta rodzinna firma z Górnego Palatynatu generuje już 80% swoich przychodów ze sprzedaży dla klientów biznesowych i z powodzeniem przekształciła się z tradycyjnego sklepu z techniką w nowoczesną platformę zakupową B2B. Cel jest jasno określony: Conrad chce stać się wiodącą w Europie platformą zaopatrzeniową dla branży technicznej.

Zgodnie z zasadą „Structure follows strategy” (struktura podąża za strategią) firma wzmocniła swój zarząd o dwóch nowych członków. Od 1 maja 2025 roku do zespołu dołączył dr Daniel Saga, a od 1 września 2025 – Guy Dann. Eksperci branżowi będą w przyszłości odpowiedzialni jako Chief Sales Officer (CSO) za dwa kluczowe segmenty klientów: dr Daniel Saga – za klientów obsługiwanych cyfrowo (Digitally Managed Customers, DMC),a Guy Dann – za klientów obsługiwanych bezpośrednio (Personally Managed Customers, PMC).

 

Hirschau, listopad 2025 r. Transformacja firmy Conrad widoczna jest nie tylko w wynikach, ale także w wyraźnie określonej strategii ukierunkowanej na poszczególne grupy klientów. Klienci zarządzani cyfrowo (DMC) dokonują zakupów głównie poprzez sklep internetowy, natomiast klienci typu Personally Managed (PMC) korzystają z elektronicznych integracji systemowych, spersonalizowanych rozwiązań eProcurement oraz oraz indywidualnej obsługi. Rozszerzenie zarządu o dwóch doświadczonych ekspertów podkreśla ambicje rozwojowe Conrad w tych obszarach.


Kontynuacja sukcesu i przyspieszenie internacjonalizacji

„Bardzo się cieszę, że mogę powitać w naszym gronie dr Daniela Sagę i Guya Danna. Ich połączone doświadczenie i wiedza będą dla nas ogromnym wsparciem w dalszym rozwoju, tak, byśmy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i umacniać naszą pozycję jako wiodącej w Europie platformy zakupowej dla branży technicznej” – mówi  Ralf Bühler, dyrektor generalny Conrad Electronic, o dwóch nowych członkach zespołu. 

Dzięki portfolio obejmującemu ponad jeden milion produktów, dostosowanym do indywidualnych potrzeb rozwiązaniom eProcurement oraz kompetentnej obsłudze, Conrad już dziś pomaga firmom z różnych branż i o różnej wielkości oszczędzać czas i koszty w procesie zaopatrzenia technicznego. Producenci i dystrybutorzy jako sprzedawcy na Conrad Marketplace docierają do nowych grup docelowych i rynków w całej Europie. Rozszerzenie składu zarządu, do którego od września 2022 r. należy również dyrektor finansowy dr Sebastian Dehnen, jest logicznym kolejnym krokiem w kierunku kontynuacji sukcesu i dalszej internacjonalizacji platformy Conrad Sourcing Platform.

Dwóch ekspertów branżowych dla dwóch światów klientów

Dr Daniel Saga to specjalista z blisko 25-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym ponad dziesięcioletnim stażem w Amazonie, gdzie pełnił funkcję General Managera odpowiedzialnego za kategorie narzędzi, produktów do domu i inteligentnych rozwiązań Smart Home. Jako Managing Director EU Consumer w znacznym stopniu przyczynił się do rozwoju nowych obszarów działalności, optymalizacji procesów międzykrajowych i ustanowienia innowacyjnych obszarów działalności. 

Zanim dołączył do Amazona, pochodzący z Monachium menedżer przez pięć lat pracował w Allianz Group jako Associate Director, gdzie kierował m.in. zespołem Business Analytics. „Cyfryzacja procesów zaopatrzenia stwarza ogromne możliwości dla naszych klientów DMC. Cieszę się, że dzięki mojej wiedzy specjalistycznej w zakresie ekonomii platformowej będę mógł przyczynić się do ugruntowania pozycji firmy Conrad jako czołowego europejskiego dostawcy cyfrowych rozwiązań B2B w zakresie zaopatrzenia technicznego” – wyjaśnia dr Daniel Saga.

Guy Dann ma ponad 30-letnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowym, przeprowadzaniu udanych restrukturyzacji i wdrażaniu strategicznych inicjatyw rozwojowych w przedsiębiorstwach w Europie, Azji i Australii. Kierował między innymi organizacjami sprzedaży dystrybutorów technicznych zorientowanych na usługi, takimi jak RS Group czy Rutronik. Przed dołączeniem do Conrad Electronic Guy Dann pełnił funkcję wiceprezesa region EMEA w TestEquity LLC, gdzie łączył działania związane z przejęciami, wizją i strategią. Dzięki swojej wiedzy w zakresie sprzedaży międzynarodowej i  doskonałemu zrozumieniu procesów operacyjnych, ten urodzony w Wielkiej Brytanii menedżer wzmacnia teraz pozycję firmy Conrad wśród klientów PMC. „Bardzo cieszę się z tego ekscytującego zadania i zamierzam włożyć całą swoją energię w rozwój działalności międzynarodowej, wykorzystując ponad 100-letnie doświadczenie Conrad w dystrybucji i innowacjach” – powiedział Guy Dann o swoim nowym stanowisku.

 

  • Ponad 1 250 000 produktów

  • Konto handlowe

  • Wyceny RFQ i BOM

  • Wsparcie techniczne

  • Zlecenia terminowe

  • Centrum pomocy

  • Zamówienia

  • Dostawa

  • Zwrot  

  • Faktury

  • Gwarancja i reklamacje

  • Dyrektywa Omnibus w Conrad

  • O firmie

  • Conrad Sourcing Platform

  • Pracuj w Conrad

  • Aktualne promocje

  • Marki własne

  • Strefa porad

  • Certyfikaty

  • Informacje o dostępności cyfrowej

  • Usługi dla firm

  • e-Procurement

  • Zapytanie ofertowe

  • Zlecenia terminowe

  • Produkty spoza katalogu

  • Vulnerability Disclosure Program

  • Serwisy

  • Serwis kalibracji

  • Kategorie produktowe A-Z

  • Nasze marki A-Z

  • Centrum dokumentacji

  • Usługa cięcia kabli na metry

  • Katalogi

  • System zarządzania rolami zakupowymi

Newsletter

Proszę podać prawidłowy adres e-mail!

Metody płatności
  • PayU
  • PayPal
  • Blik
Media społecznościowe

Kontakt
12 622 98 00
Pon-Pt godz. 8:00-17:00
bok@conrad.pl
 

Wszystkie ceny bez podatku VAT i kosztów dostawy. Przekreślona cena to zawsze najniższa cena oferty z 30 dni przed obniżką.

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT, nie obejmują kosztów dostawy. Przekreślona cena to zawsze najniższa cena oferty z 30 dni przed obniżką.

  • Regulamin

  • Informacje dla konsumentów

  • Polityka prywatności

  • Polityka plików cookies

Porównanie produktów
Lista obserwowanych