Direktlink
  • Header
  • Hauptmenü
  • Inhalt
  • Fußleiste
  • Conrad
  • Mein Konto

    Anmelden / Registrieren

  • Einkaufswagen

  • Wyprzedaż - sprawdź najlepsze okazje cenowe! Wyprzedaż - sprawdź najlepsze okazje cenowe!
  • Kategorie tematyczne
    Przemysł
    Infrastruktura
    Serwisy profesjonalne
  • Oferta
    Conrad - Your Sourcing Platform
    Promocje
    Wyprzedaż
    Nowości
    Bestsellery
    Strefa Porad
  • Serwisy
    E-Procurement
    Zapytanie ofertowe
    Produkty spoza katalogu
    Przedłużona gwarancja
    Serwis kalibracji
    Role Management System
  • Unsere Produkte
  • Mein Konto
  • Merkliste
  • Abmelden
Conrad
  1. Start
  2. Strefa porad
  3. Serwisy i usługi
  4. AI

Sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja i korzyści dla firmy: rozpoznawanie możliwości i wdrażanie wstępnych działań strategicznych

KI

Nieustannie badamy możliwości sztucznej inteligencji w ramach naszej transformacji w cyfrową platformę zakupową. AI oferuje wiele możliwości podniesienia wartości firmy.


Korzystając ze sztucznej inteligencji, można wdrażać bardziej wydajne procesy, podejmować lepsze decyzje, oferować spersonalizowane doświadczenia klientów i wiele więcej.

AI może być również wykorzystywana w różnych obszarach, takich jak medycyna, automatyzacja procesów lub rozwój inteligentnych samochodów.

 

Znajdź najlepszy sposób na wykorzystanie sztucznej inteligencji.
Z naszej publikacji dowiesz się, w jaki sposób Twoja firma może skorzystać z AI i które rozwiązania są najlepiej dopasowane do Twoich procesów operacyjnych.

  • Zwiększ swoje szanse na zrównoważony rozwój i sukces biznesowy już teraz. Bez względu na to, czy korzystasz z maszyn, oprogramowania czy innych systemów, AI przejmuje od Ciebie wiele zadań i pozwala odciążyć pracowników. Dzięki temu możesz skoncentrować się na ciekawych i kreatywnych zadaniach biznesowych i zapewnić stabilny rozwój firmy.

    Rozwój firmy:
    • Zwiększenie dokładności, efektywności, produktywności i przychodów oraz ograniczenie liczby błędów
    • Szybka rozbudowa firmy bez konieczności zwiększania liczby pracowników lub zasobów

    Konkurencyjność::
    • Szybsze i bardziej skuteczne usługi niż konkurencja
    • Bardziej elastyczne opcje adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych

    Ukierunkowanie na klienta:
    • Wzrost lojalności i zadowolenia klientów dzięki skróceniu czasu reakcji
    • Analiza danych z cennym wglądem w zachowania klientów

    Zadowolenie pracowników::
    • Przejęcie monotonnych procesów pracy
    • Odciążenie pracowników oraz zmniejszenie ryzyka i zagrożenia urazami w sektorach z ryzykownymi zadaniami

  • Wzrost przychodów
    Wykazano bezpośrednią pozytywną korelację między wdrożeniem AI a wynikami biznesowymi, przy średnim wzroście przychodów o 6,3% (bezpośrednio przypisywanym inicjatywom AI). Firmy w fazie pilotażowej i wdrożeniowej AI zgłaszają średni wzrost przychodów o 4-7% z konkretnych inicjatyw AI, podczas gdy firmy w fazie operacyjnej i optymalizacji zgłaszają imponujący wzrost o 10-12%. Przypadki użycia wirtualnych agentów wykazują średni wzrost przychodów o 3%. Niemal liniowa zależność pomiędzy wysoką poziomem zaawansowania AI a wzrostem przychodów pokazuje wyraźny potencjał sztucznej inteligencji..


    Korzyści finansowe
    Dzięki wdrożeniu sztucznej inteligencji można osiągnąć znaczną poprawę, szczególnie w zakresie kosztów operacyjnych: Według badania IBM, ponad 85% firm, które używają AI w stopniu zaawansowanym, doświadcza redukcji kosztów operacyjnych.

    Zwiększanie efektywności
    Sztuczna inteligencja z jednej strony rozwija wiedzę i pewność siebie zespołów, ponieważ dzięki AI mniej doświadczeni członkowie zespołu mogą lepiej korzystać ze zbiorowej wiedzy teamu. Z drugiej strony, sztuczna inteligencja wspiera menedżerów firm w procesach decyzyjnych, sprawdzając strategiczne założenia na podstawie danych.

  • Obecnie sztuczna inteligencja odgrywa kluczową rolę w naszej strategii, począwszy od usprawnienia obsługi klienta, a skończywszy na optymalizacji oferowanych przez nas produktów. AI pomaga nam szybciej reagować na trendy rynkowe i pracować wydajniej. Naszą wizją jest wykorzystanie innowacji sztucznej inteligencji tam, gdzie mogą one w sposób stabilny i bezpieczny usprawnić proces zakupów. Pracujemy nad zaawansowanymi rozwiązaniami, takimi jak spersonalizowane doświadczenia zakupowe i inteligentne systemy onboardingowe, które dodatkowo podniosą efektywność i satysfakcję klientów na naszej platformie sourcingowej.

  • Ważnym pytaniem, które pojawia się w odniesieniu do wykorzystania sztucznej inteligencji, jest: jakie obszary mogą przynieść firmom największe korzyści? Czy bardziej opłaca się używać AI do optymalizacji oferowanych produktów lub usług, czy też do usprawniania procesów wewnętrznych? Zasadniczo ważne jest, aby określić, które produkty, usługi i procesy są dla firmy naważniejsze. Ukierunkowana optymalizacja tych aspektów może prowadzić do uzyskania dużej korzyści dla przedsiębiorstwa.


    Sztuczna inteligencja jest wykorzystywana przede wszystkim do:
    - Wspieranie procesów
    - Rozwój produktów i usług

W jaki sposób strategicznie zintegrować generatywną sztuczną inteligencję w firmie?

Icon

1) Zidentyfikuj odpowiednie obszary biznesowe: dokonaj analizy procesów firmowych i określ obszary, w których sztuczna inteligencja może zaoferować nową jakość. Może to być np. automatyzacja rutynowych zadań, usprawnienie analizy danych lub optymalizacja obsługi klienta.

Icon

2) Analiza i usuwanie danych: sztuczna inteligencja opiera się na danych. Upewnij się, że ich jakość jest na wysokim poziomie i że posiadasz wystarczającą bazę danych do osiągnięcia konkretnych wyników. Przeanalizuj istniejące dane i zidentyfikuj możliwe niedociągnięcia lub błędy.

Icon

3) Zdobywanie specjalistycznej wiedzy: Aby z powodzeniem korzystać z AI, konieczne może być zdobycie dodatkowej wiedzy specjalistycznej.

Zastanów się, czy chcesz budować kompetencje wewnętrz firmy, czy też zatrudnić zewnętrznych partnerów lub konsultantów, którzy pomogą we wdrożeniu sztucznej inteligencji.

Icon

4) Rozpocznij projekty pilotażowe: Zacznij od małych projektów pilotażowych, aby przetestować korzyści płynące ze sztucznej inteligencji w swojej firmie. Pozwoli to zdobyć doświadczenie, zidentyfikować wyzwania i dokonać ewentualnych korekt przed podjęciem większych inwestycji.

Icon

5) Skalowanie i integracja: Jeśli projekty pilotażowe zakończą się sukcesem, możesz rozpocząć wdrażanie sztucznej inteligencji w swojej firmie. Upewnij się, że systemy AI są płynnie zintegrowane z istniejącą infrastrukturą IT i że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni.

Icon

6) Pomagamy przygotować się na przyszłość: Niezależnie od tego, czy chodzi o wdrożenie AI w Twojej firmie, wybór odpowiednich narzędzi AI czy optymalizację algorytmów AI, firma Conrad jako partner chętnie Ci w tym pomoże.

Odkryj odpowiednią gamę produktów

IT-Installation

IInstalacje sieciowe

Gebäudetechnik

Instalacje elektryczne

Elektromechanik

Elektromechanika

Automation & Pneumatik

Automatyka i pneumatyka

PC-Zubehör

Akcesoria do komputerów PC

Aktive Bauelemente

Elementy aktywne

Najlepsze marki w dziedzinie automatyki i robotyki

Siemens
Arduino
Eaton
Phoenix Contact
Wago
Molex
  • Ponad 1 250 000 produktów

  • Konto handlowe

  • Wyceny RFQ i BOM

  • Wsparcie techniczne

  • Zlecenia terminowe

  • Centrum pomocy

  • Zamówienia

  • Dostawa

  • Zwrot  

  • Faktury

  • Gwarancja i reklamacje

  • Dyrektywa Omnibus w Conrad

Cookie-Einstellungen
  • O firmie

  • Conrad Sourcing Platform

  • Pracuj w Conrad

  • Aktualne promocje

  • Marki własne

  • Strefa porad

  • Certyfikaty

  • Usługi dla firm

  • e-Procurement

  • Zapytanie ofertowe

  • Zlecenia terminowe

  • Produkty spoza katalogu

  • Vulnerability Disclosure Program

  • Serwisy

  • Serwis kalibracji

  • Kategorie produktowe A-Z

  • Nasze marki A-Z

  • Centrum dokumentacji

  • Usługa cięcia kabli na metry

  • Katalogi

  • System zarządzania rolami zakupowymi

Newsletter

Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein!

Zahlarten
  • PayU
  • PayPal
  • Blik
Social Media

Kontakt
12 622 98 00
Pon-Pt godz. 8:00-17:00
[email protected]
 

Gewerblicher Shop: Anzeige von Nettopreisen exkl. MwSt. und Versandkosten

Alle Preisangaben sind inkl. MwSt. und zzgl. Versand.

  • Regulamin

  • Informacje dla konsumentów

  • Polityka prywatności

  • Polityka plików cookies

Produktvergleich
Merkliste