Stałe aktualizacje, stałe ceny, stały asortyment - przejrzyste zaopatrzenie
Katalog elektroniczny to spersonalizowana oferta przygotowana dla Twojej firmy w formie pliku XML, bądź CSC/XLSX. Twoja firma może je zaimplementować w swoich wewnętrznych systemach z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania lub przy udziale zewnętrznego operatora, np. Ariba, Oracle, Simple System oraz Mercateo.
eKatalog oferuje łatwy sposób na usprawnienie i zwiększenie przejrzystości procesów zakupowych, dzięki stałemu asortymentowi wraz ze stałymi cennikami i aktualizacjami. Obsługujemy wszystkie formaty danych, takie jak BMEcat, CSV, XLS i wiele innych.
eKATALOG TO SPERSONALIZOWANA OFERTA DOSTOSOWANA DO SYSTEMU TWOJEJ FIRMY.
Conrad Sourcing Platform
Więcej niż tylko zaopatrzenie. Zapewniamy odpowiednie rozwiązania produktowe i zakupowe, których potrzebuje Twój Biznes do rozwoju oraz realizacji wyzwań technologicznych. Czegokolwiek potrzebujesz dostarczymy to!