IDEALNA INTEGRACJA Z TWOIM SYSTEMEM

✔ Łatwa integracja ze wszystkimi popularnymi systemami zamówień

✔ Bezpośrednie połączenie z Twoim systemem ERP

✔ Oszczędność czasu i kosztów dzięki transmisji danych w czasie rzeczywistym

Idealna integracja z Twoim systemem? Żaden problem z OCI/PunchOut.


Posiadasz własny system ERP lub korzystasz z usług zewnętrznych partnerów, takich jak Ariba, Oracle, Simple System? Jesteś więc tylko o krok od skorzystania z wygodnego rozwiązania pozwalającego na szybką realizację zamówień do Twojej firmy.

Możemy zintegrować kompletny katalog Conrada z Twoim środowiskiem systemowym poprzez interfejs OCI (Open Catalog Interface) lub PunchOut.

Za pośrednictwem naszego sklepu OCI przeniesiesz zawartość koszyka bezpośrednio do swojego systemu ERP przed złożeniem zamówienia. Oczywiście, dysponujemy sklepem OCI indywidualnie dopasowanym do Twoich potrzeb (elastycznie konfigurowany asortyment produktów, ceny zgodne z indywidualnymi warunkami)

Elektroniczne rozwiązania zakupowe pomagają analizować i kontrolować wydatki.

100% integracja

Zamawiasz bezpośrednio z własnego systemu w swoim sklepie Conrad OCI – indywidualnie dostosowanym do Twoich potrzeb. Dzięki temu możesz cieszyć się wszystkimi zaletami, jakie oferuje Conrad eProcurement – zachowując kontrolę nad procesem zamawiania, jednocześnie oszczędzając czas i pieniądze.

Stany magazynowe i ceny aktualizowane w czasie rzeczywistym

Otrzymasz szczegółowe opisy techniczne produktów oraz przejrzystą prezentację cen zgodnie z indywidualnymi warunkami. Dostępność jest wyświetlana w czasie rzeczywistym za pośrednictwem OCI.

Porady ekspertów

Nasi specjalisci chętnie doradzą w kwestii wyboru odpowiedniego rozwiązania eProcurement i pomogę w konfiguracji systemu.



STANDARDOWE PROCESY DLA TWOICH ZAMÓWIEŃ.



Cyfrowy postęp i najnowsze technologie - na każdym etapie procesu zakupowego.

Wykorzystaj wszystkie zalety najnowszej generacji OCI 5.0, takie jak wyszukiwanie w tle, szczegółowość, walidacja lub pobieranie JSON.

Oferujemy innowacyjne rozwiązania w zakresie znormalizowanego, cyfrowego procesu zaopatrzenia oraz dostępu do stale rosnącej oferty produktów, bez konieczności rezygnacji z różnorodności dostawców. Zyskujesz automatyzację większości zakupów - dzięki krótszym czasom realizacji zamówień, zintegrowanym procesom rozliczeniowym i indywidualnemu dostosowaniu do potrzeb.


Z jakiego systemu zakupowego korzystasz? Obsługujemy prawie wszystkie.

   


 

Własny system zamówień

Conrad Sourcing Platform

Więcej niż tylko zaopatrzenie. Zapewniamy odpowiednie rozwiązania produktowe i zakupowe, których potrzebuje Twój Biznes do rozwoju oraz realizacji wyzwań technologicznych. Czegokolwiek potrzebujesz dostarczymy to!

Sprawdź teraz ›

Usługi Conrad

Tutaj znajdziesz różne usługi dla Twojej firmy, począwszy od przedłużonej gwaracnji, usługi kalibracji aż po nasze rozwiązania z zakresu zaopatrzenia i zapytań ofertowych

Więcej informacji ›