RFQ i BOM - wygodne narzędzia online do realizacji zamówień

RFQ i BOM - wygodne narzędzia online do realizacji zamówień

25 kwi 2019

RFQ - zalety zapytania ofertowego online:

  • Szybka informacja o cenie szukanych produktów
  • Intuicyjna obsługa narzędzia online
  • Profesjonalna pomoc
  • Brak konieczności logowania

Dzięki zapytaniu ofertowemu online ulepszysz i przyspieszysz proces wyceny, skracając czas realizacji projektu. Wyślij zapytanie o wycenę już teraz!

Przyciski wyślij

Jak wykonać zapytanie ofertowe w 4 krokach?

Zapytanie ofertowe w 4 krokach

1. Wybierz potrzebne produkty

Wyszukaj odpowiednie artykuły w asortymencie ponad 650 000 produktów, kompletując potrzebne dane. Aby wysłać zapytanie ofertowe wystarczy podać numer produktu oraz wybraną ilośćSugerowana cena netto jest ceną, jaką chciałby otrzymać klient za wyceniane produkty. 

2. Wypełnij formularz

Używając panelu do zamówień ofertowych  możesz szybko przesłać prośbę o wycenę.

Zapytanie ofertowe formularz

Możesz skorzystać z 3 możliwości:

  • Przesłać plik w formacie .xls lub .xlsx zawierający przynajmniej nr produktu Conrad lub nr katalogowy Producenta, ilość. Możesz zasugerować także cenę za wyceniane produkty.
  • Samodzielnie uzupełnić panel
  • Skorzystać z funkcji „Szybki import”, podając numery katalogowe Conrad

Do wysłania zapytania ofertowego konieczne są również dane kontaktowe, dane firmy wraz NIP-em, adres do faktury oraz adres dostawy.

3. Czekaj na szybką odpowiedź doradcy handlowego

Po wysłaniu poprawnego zapytania ofertowego otrzymasz odpowiedź z informacją o proponowanej cenie za wszystkie wyszczególnione produkty.

4. Potwierdź realizację zamówienia

Potwierdź realizację wycenionego zamówienia i czekaj na dostawę swoich produktów.

Skorzystaj z zapytania ofertowego online już teraz!

Przycisk wyślij

BOM (Bill of Materials) w Conrad Electronic

Dzięki szybkiej wycenie zamówienia BOM (Bill of Materials) możliwe jest otrzymanie natychmiastowej informacji dotyczącej ceny, dostępności, wyceny końcowej oraz bezpośrednia realizacja zamówienia. Przyspiesz swoje zakupy!

Dzięki BOM:

  • Zapewnisz oszczędność czasu
  • Wykonasz jednostopniową kalkulację
  • Będziesz miał bezpośredni dostęp do 650 tysięcy produktów online
  • Uzyskasz szybką odpowiedź o realizacji zamówienia
  • Zapewnisz sobie możliwość doboru alternatywnych zamienników w celu zmniejszenia kosztów

BOM w 4 krokach:

BOM w 4 krokach

Wybierz produkty1. Wybierz odpowiednie produkty 

Wyszukaj wszystkie potrzebne komponenty do realizacji swojego projektu. Na www.conrad.pl znajdziesz ponad 650 000 produktów dla techników i elektroników.

Przygotuj plik2. Przygotuj plik  

Lista produktów BOM powinna zostać zapisana w formacie .xls lub .csv w celu przyspieszenia i uproszenia realizacji zamówienia. Oprócz nazw, dodaj numery produktów ze strony www.conrad.pl LUB numery EAN LUB numery producenta (MPN – manufacturer part numer). Nie zapomnij o podaniu ilości i ewentualnych funkcjonalności szukanych komponentów lub urządzeń. Możesz również dodać sugerowaną cenę lub oczekiwany przedział cenowy dla całości zamówienia.

             Jak powinien wyglądać przykładowy plik?

Przykładowy plik

Pobierz przykładowy plik TUTAJ

Wyślij odpowiedni plik3. Wyślij odpowiednio sformatowany plik 

Wyślij wiadomość na adres [email protected], załączając wcześniej przygotowany plik, zachowując podział na poszczególne kolumny.

Czekaj na potwoerdzenie4. Czekaj na potwierdzenie zamówienia 

Po otrzymaniu Twojego pliku skontaktujemy się z Tobą, potwierdzając zamówienie i podając szczegółowe informacje dotyczące jego realizacji. Jeśli będzie taka potrzeba, dobierzemy zamienniki, zmniejszając koszty realizacji.

 

Masz pytania lub wątpliwości dotyczące szybkiej wyceny i zamówienia BOM lub zapytania ofertowego RFQ? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, dzwoniąc pod numer (12) 622 98 00, lub pisząc maila na adres [email protected].